ANALYSE & ADMINISTRATIE OP MAAT

Bij Vixen voer ik bedrijsanalyserende taken en administratie uit voor zelfstandigen en KMO’s, zoals: administratieve informatisering en digitalisering, Human Resource en financiële administratie.

Met een combinatie van de nodige expertise, service en kwaliteit streef ik naar een transparante communicatie en betrokkenheid.

ANALYSE

ANALYSE

  • Advies en optimalisatie van de bedrijfsprocessen
  • Periodieke rapporten en analyse
  • Commerciële overeenkomsten en contracten
  • Algemene voorwaarden voor-, tussentijdse en nacalculaties
OFFICE ADMIN

OFFICE ADMIN

  • Bestellingen plaatsen en opvolgen
  • Documenten sorteren en archiveren
  • Correspondentie en mailverkeer
  • Dossierbeheer
  • Procedures opstellen
  • Agendabeheer en timemanagement
  • Presentaties
  • Vergaderingen voorbereiden
HR ADMIN

HR ADMIN

  • Personeels- en loonsadministratie
  • Vacatures opmaken en bespreken
  • Kandidaten selecteren
  • Uitwerken bonusplan en voordelen
  • Opstellen van functieprofielen
FINANCE ADMIN

FINANCE ADMIN

  • Facturatiebeheer
  • Debiteurenbeheer
  • Betalingen opvolgen
  • Betalingen uitvoeren
Open communicatie

Open communicatie

Dankzij een goed voorbereidend gesprek wordt de job inhoud snel duidelijk. Samen bepalen we welk tarief het beste aansluit bij de noden van jouw bedrijf.

Tijdelijke ondersteuning

Tijdelijke ondersteuning

Heb je een project waar er tijdelijk (extra) administratieve ondersteuning nodig is? Of misschien is er een medewerker voor langere tijd afwezig? Ook hiervoor kan je bij mij terecht.

Wijziging tariefplan

Wijziging tariefplan

Het kan zijn dat we tijdens de opdracht tot de vaststelling komen dat het besproken tariefplan niet voldoende is of net teveel blijkt. Dan herbekijken we dit samen en passen we aan waar nodig.

TARIEVEN

Als je je op dit moment afvraagt: Wa kost da?, ben je hier aan het juiste adres. Het antwoord is simpel: onze eerste kennismaking kost jou niets. Ik neem graag eerst een intake gesprek waar we elkaar wat beter leren kennen. Zo overlopen we de belangrijkste zaken van jouw bedrijf, de opdracht, de periode en jouw verwachtingen.

Besluit je om samen in zee te stappen? Dan bepalen we welk van onderstaande tariefplannen het beste past voor jouw probleem.

module 1
ANALYSE

€ 2.500

  • Periode van maximum 40 uur
  • Analyse van de volledige bedrijfsstructuur
  • Tijdstippen overeen te komen met de klant
  • Analyse dient te gebeuren binnen de maand na ondertekening van de overeenkomst
  • Extra uren zullen aan uurtarief aangerekend worden

module 2
ADMINISTRATIE

€ 1.000

  • Periode van maximum 20 uur
  • Administratieve ondersteuning bij Office-, HR- of Finance administratie
  • Tijdstippen overeen te komen met de klant
  • Administratieve ondersteuning dient te gebeuren binnen de maand na ondertekening van de overeenkomst
  • Extra uren zullen aan uurtarief aangerekend worden

module 3
OP MAAT VAN DE KLANT

  • Uitgebreide en gedetailleerde bespreking met de klant
  • Tijdstippen overeen te komen met de klant

UURTARIEVEN

Analyse = € 65/u excl. btw
Administratieve ondersteuning = € 55/u excl. btw
Een combinatie van verschillende tariefmodules is mogelijk en bespreekbaar.