ANALYSE
- Advies en optimalisatie van de bedrijfsprocessen
- Periodieke rapporten en analyse
- Commerciële overeenkomsten en contracten
- Algemene voorwaarden voor-, tussentijdse en nacalculaties
Bij Vixen voer ik bedrijsanalyserende taken en administratie uit voor zelfstandigen en KMO’s, zoals: administratieve informatisering en digitalisering, Human Resource en financiële administratie.
Met een combinatie van de nodige expertise, service en kwaliteit streef ik naar een transparante communicatie en betrokkenheid.
Dankzij een goed voorbereidend gesprek wordt de job inhoud snel duidelijk. Samen bepalen we welk tarief het beste aansluit bij de noden van jouw bedrijf.
Heb je een project waar er tijdelijk (extra) administratieve ondersteuning nodig is? Of misschien is er een medewerker voor langere tijd afwezig? Ook hiervoor kan je bij mij terecht.
Het kan zijn dat we tijdens de opdracht tot de vaststelling komen dat het besproken tariefplan niet voldoende is of net teveel blijkt. Dan herbekijken we dit samen en passen we aan waar nodig.
Als je je op dit moment afvraagt: Wa kost da?, ben je hier aan het juiste adres. Het antwoord is simpel: onze eerste kennismaking kost jou niets. Ik neem graag eerst een intake gesprek waar we elkaar wat beter leren kennen. Zo overlopen we de belangrijkste zaken van jouw bedrijf, de opdracht, de periode en jouw verwachtingen.
Besluit je om samen in zee te stappen? Dan bepalen we welk van onderstaande tariefplannen het beste past voor jouw probleem.
module 1
ANALYSE
€ 2.500
module 2
ADMINISTRATIE
€ 1.000
module 3
OP MAAT VAN DE KLANT
Analyse = € 65/u excl. btw
Administratieve ondersteuning = € 55/u excl. btw
Een combinatie van verschillende tariefmodules is mogelijk en bespreekbaar.